2015. február 9., hétfő

2. fázis 1. hét összefoglaló

Röviden:
- 3 nap edzés
- összesen 30 perc/hét
- 1 nap/hét Eat Stop Eat

Hosszabban:
Alapvetően ez a fázis a 3. lett volna, de amint írtam is, annyira jól sikerült az első, hogy egyből mehettem a 3.-ra (a feliratkozóim az 1. rész elvégzése után, a tesztek eredményétől függően megkapják a 2 vagy a 3. fázis leírását is)....mindenesetre itt 2. fázisként fogom emlegetni ezt a szakaszt.

Összesen 30 perc volt az egész heti edzésem, ami kevésnek tűnhet, de higgyétek el, nem volt az. Eleinte gondolkoztam azon, hogy a pihenőnapokon is mozgolódok kicsit, de semmi kedvem és erőm nem volt hozzá, testem érezte hogy most pihenésre van inkább szüksége.

Étkezésileg maradtam az Eat Stop Eat módszernél és továbbra is azt eszek amit csak akarok.

Izomtömeg növelő szakasz ez, kíváncsi vagyok milyen eredménnyel zárok majd. Remélem azért az erő is tovább fog növekedni valamennyire. 3 hét és minden kiderül :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.