2015. február 2., hétfő

Meglepő eredmények!

Teszteltem, meglepődtem........nem számítottam ilyen eredményre, főleg nem egy 4 hetes, teljesen erőnövelő programfázistól.

Na de akkor az eredmények (zárójelben a változás lesz feltüntetve):

Mérések:
- mell (+2 cm)
- váll (+3 cm)
- felkar (bal: +1 cm, jobb 0).....nagyobb változásra számítottam
- comb (bal: +1 cm, jobb +2 cm)....ez kifejezetten meglepő, mert nem tartalmazott kifejezetten láb gyakorlatot a program, a mászások okozhatták a növekedést)
- derék (-3 cm)...
- csípő (-2 cm)

- testsúly (-1 kg)

Persze volt erő teszt is:
- kiválasztott húzó gyakorlat (+5 ismétlés!!!)
- kiválasztott nyomó gyakorlat (+6 ismétlés!!!)
- Kettlebell katonai nyomás jobb karral +2 ismétlés, ballal +2 ismétlés....érdekes, mert súlyt nem szoktam használni egyáltalán, utoljára 4 hete, az előző tesztnél volt a kezemben Kettlebell (akkor is csak a teszthez használtam)
- Taktikai húzódzkodás 24 kg kettlebellel (+2 ismétlés).....érdekes, mert súlyt nem szoktam használni egyáltalán, utoljára 4 hete, az előző tesztnél volt a kezemben Kettlebell (akkor is csak a teszthez használtam)

Örülök.......:-)

Örülök, mert sikerült egy olyan programot (ami természetesen magába foglalja az étkezést is) összeállítanom, ami rövid, kezelhető (edzésileg és étkezésileg is), növeli az izomtömeget (nem véletlenül testtömeget írtam), miközben csökken a testzsír is (testzsír %-ot nem mértem, de a mérési eredményekből tisztán látszik mi, hol változott) növeli az erőt és a munkakapacitást is.

És ez még csak az első fázis volt a 3-ból (amit 2-re csökkentek.....erről magyarázat később), ami ráadásul kifejezetten erőnövelő szakasz volt, soha nem mentem 5 ismétlés fölé.

A Hírlevél feliratkozóimnak közzéteszem pár nap múlva a teljes programot, itt csak annyit írnék le, hogy:
- a "3 nap előre 1 nap hátra" módszert alkalmaztam
- 2 sorozat/ gyakorlat/nap
- 3-5 nap edzés/hét
- 1 ismétlés/sorozat - ról kezdtem és 5 ismétlés/sorozattal végeztem a programot
- minden edzésnap ugyanazokkal a gyakorlatokkal dolgoztam
- nem használtam súlyt
- egy nyomó és egy húzó gyakorlatot használtam végig (olyan saját testsúlyos gyakorlatokat választottam, aminél az egy sorozatban elért legjobb eredményem 5 ismétlés volt) + minden edzésnap volt egy vagy több mászás gyakorlat is.
- a cél az volt, hogy a kiválasztott gyakorlatoknál az 5 ismétléses max/sorozatot felvigyem 7-8 ismétléses max/ sorozatra.........a következő 4 hetes fázisnak a célja pedig az lett volna, hogy 10-12 ismétléses max/sorozatra vigyem fel, mert ezek az ismétlésszámok kellenek ahhoz, hogy a 3. fázis hatékony legyen.De mivel ez már most teljesült, ezért nem húzom az időmet, átlépek a 2. fázison, egyből a harmadikra megyek rá (ha valakit érdekel a 2. szakasz leírása, mert végigcsinálná a programot, de az első fázis után 7-8 ismétlés a max-a, akkor jó hírem van, egy hírlevélben majd az is elküldöm egyszer :-))

1. fázis (4 hét) összegzés:
- összesen 17 nap edzés
- 4 Eat Stop Eat nap (vagyis ezeken a napokon nem volt reggeli és ebéd és a vacsora pedig normál adag volt, nem volt túlevés).....egyébként azt ettem amit megkívántam
- összesen 3 óra 40 perc volt mindenestül az edzés (és ebben benne van a bemelegítés és a levezetés is).....szerintem ez nem túl sok, teljesen kezelhető :-)

Holnap kezdődik a következő (vagyis immáron az utolsó) 4 hetes szakasz, kíváncsi vagyok mi lesz a vége. Az biztos, hogy praktikusság, alkalmazhatóság (nem gondoltam erre előre, a program végzése közben jöttem rá a gyakorlat alkalmazhatóságbeli nehézségeire) miatt le kell cserélnem a húzó gyakorlatomat egy másikra, ami ugyanúgy saját testsúlyos és a maxom 10-12 ismétlés/ sorozat vele.

Hamarosan újra jelentkezem :-)

2 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.