2012. október 8., hétfő

Vasárnap - Új Egyéni Csúcs Nyomásban

Ahogy gyanítottam, nem az erővel volt a gond, hanem a súlyok (24+6) összefogása miatt rossz volt a technika.

Visszahoztam a régi ismétlésszámokat, amivel a 54,3 kg-os húzódzkodást is el tudtam érni. Ez az 5-3-2-es felosztás, ez vált be eddig a legjobban. Így összejött egy nagyon könnyed 2-2 ismétlés Katonai Nyomásban (és simán hagytam a tankban), ami nekem Új Egyéni Csúcs, eddig 1-1 ment.

Este:
- PMF

- TGU (40) 1-1 könnyedén
- MP
5-5 (28)
3-3 (30)
2-2 (32) könnyedén (ezen fogok dolgozni, erre fogok ráerősödni)
- Pistol (20) 5-5, 4-4 könnyedén
- Húzódzkodás (32) 5 egész jó
- Lendítés (24) 15/15 felosztás, 11/kör, 8 kör.....elfogadhatóan

- SMR
- IC
- BB levezetés

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyomáshoz!:-)
    Súlyod,hogy áll?

    VálaszTörlés
  2. Köszi Laci!

    Most 71 kg vagyok, a cél a 75 kg. Nyomásban meg illene elérni a 36 kg, de azzal is elégedett leszek, ha 4-4 ismétlés megy majd a 32 kg-al.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Tapasztalatból mondom, hogy a stacked press sokkal nehezebb. Ennek ellenére szerintem érdemes megmaradni nála, akár csökkentett ismétlésszámmal. Részemről zömmel 1-eket szoktam nyomni vele. Hoz. :)

    Hajrá!

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  4. Köszi Zsolti!

    Maradok én is a stacked press-nél, legalábbis ami a 30 kg-ot illeti. Magam részéről nem vagyok odáig ezért a fajta nyomásért, mert kicsi a tenyerem és így nem tudom normálisan megfogni a füleket, így nem is tudom annyira szorongatni nyomás közben. Mindenesetre az biztos, hogy hoz, és nekem ez éppen elegendő ahhoz, hogy megtartsam :)

    Zoli

    VálaszTörlés
  5. :)

    Ez egy ilyen szemét gyakorlat! Én is úgy érzem, hogy kicsi a tenyerem, amikor a 32+12-t nyomom. Az ember nem tud erőt meríteni a szorításból. Kutya vigye, aki kitalálta! :)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.