2012. július 5., csütörtök

Szerda - Húzódzkodás 54,3 kg-al VIDEÓ!!!!!

Végre sikerült csinálnom egy videót a 54,3 kg -os  (48 kg + 14 lbs) húzódzkodásomról :) 
A videó minősége nem valami jó, de a mobilom csak ennyit tud.

Kétszer kellett felvenni, mert elsőre nem látszottak a súlyok méretei (másodszor is elég sokat szórakoztunk vele :)).
Egy kicsit aggódtam, hogy másodszor nem fog menni, de pihentem vagy 5 percet és újra nekiálltam. Ment és úgy döntöttem (mivel viszonylag könnyen sikerült megcsinálni), hogy a következő, kb. 2 hét múlva induló Könnyű erő programban megpróbálok rátenni egy lapáttal, jó lenne elérni az 56-58 kg-os húzódzkodást is.

Jelenleg 70 kg vagyok :)






Egyébként este követtem el a dolgot (nem vitt rá a lélek a nagy hőségben való edzésre).

Este volt még:

- Indian Club....összes gyakorlat, némelyik kitörésekkel
- TGU (24) 2-2
- Goblet + curl (24) 2*5

- Húzódzkodás (32, 40, 54, 54) 2-3-1-1......a 40-essel 3 ismétlésről is van videó, azon gyakoroltunk :)

- Dupla Clean (24-24) 3*5

- SMR

8 megjegyzés:

  1. Szia Zoli!

    GRATULÁLOK! Nagyon erős vagy! Lenyűgöző... Nem tudom, nézted-e, hogy Ross Enamait mennyivel csinálja...

    Nagyon motiváló vagy! És köszönet, hogy ilyen melegben is írsz és edzel rendesen. Le a kalappal. Magam is készítettem videót, hamarosan felkerül.

    Jó edzést és kitartást ebben a hőségben!

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zsolti :)

    Várom én is a videódat, főleg ha lesz benne zártlábas egykezes fekvőtámasz, olyat ritkán lát az ember :)

    Ross Enamait nem ismerem túlságosan, nem tudom mennyivel csinálja. Viszont találtam olyat aki 92 kg-osan megcsinál 1 ismétlést kb. 88 kg-al, de olyat is láttam, aki chin-upsban megcsinál 5 ismétlést a 60 kg-al.

    Szóval van hova fejlődni :)

    Jó edzést neked is :)

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Hoppá! Ez már ölég komoly :)
    Gratula!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Elvtárs. Ez szép volt.
    Biztos a húzódzkodó gyártója szponzorál, hogy nemcsak 100 kg-ig használható :-)

    Üdv
    Tamás

    VálaszTörlés
  5. :)
    Köszi Tamás,
    Néha aggódok a húzódzkodó miatt, de még mindig bírja :)

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés
  6. Helló Túrós haver :)

    És ráadásul az egyik nagyobb mint a másik :)

    Mikor jössz haza legközelebb?

    Szüreti Feszt játszik?

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.