2014. január 24., péntek

Edzéseim most

Nem túl bonyolultak a gyakorlásaim most, lazára vettem a figurát, viszont ennek még csak egy kicsi hátrányát sem veszem észre.

A és B napokon van edzés, ezek között 1-2 nap pihenőnap mindig van. Egy napon kb. 30 percet szoktam gyakorolni. Ezeken kívül minden edzésnap 1-2 sorozat egykezes elbow lever csak a játék kedvéért

A nap:
- laza bemelegítés (Original Strength munka általában)

- fejenállásból nyomás 2 sorozat. Ha jól megy, akkor kézenállásból nyomás 2 sorozat, ha rosszul akkor tovább fejenállásból nyomás 2 sorozat.
- szabadon kézenállás 2 sorozat

- alkarfogásos húzódzkodás 2 sorozat.  Ha jól megy, akkor egykezes negatív húzódzkodás 2 sorozat, ha rosszul akkor tovább alkarfogásos húzódzkodás 2 sorozat.
- back lever

- falnál le-fel sétálós híd

B nap:
- laza bemelegítés (Original Strength munka általában)

- egykezes fekvőtámasz 2 sorozat. Ha jól megy, akkor egykezes-egylábas fekvőtámasz 2 sorozat, ha rosszul akkor tovább egykezes fekvőtámasz 2 sorozat.
- elbow lever 2 sorozat...de ha ez nagyon jól megy, akkor fejenállásból elbow lever

- side-to-side guggolás 2 sorozat. Ha jól megy, akkor pistol 2 sorozat, ha rosszul akkor egylábas kitörés 2 sorozat.
- one leg wall sguat hold 2 sorozat

- L-sit 2 sorozat

4 megjegyzés:

  1. Szia Zoli!
    Üdv újra a "fedélzeten". Tetszik a program! Tök hasonlót terveztem magamnak a folytatásban. (még 1edzésnapm van egy 40napos easy strength progiból, utána 1hét terheléselvétel, aztán hajrá, és visszatérek a blogolásba is)

    Ez érzésre lett így vagy újabb progi/teszt van a háttérben
    Egy apróság, de nekem fontos: húzódzkodós napon párhuzamosan van a tested a rúddal, mármint szemből húzod magad vagy a rúdra merőlegesen van a tested vonala, és tulajdonképpen a rúd alól húzod fel magad, a kezed meg hajlik, mint az ún. kalapács bicepszezős gyúrós gyakorlatnál? Sajna nem tudom jobban megfogalmazni, remélem érted ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szia MáT!

    Ez most nem teszt, csak egyszerűen vettem a régi edzésnaplóimat, kinéztem belőlük hogy mi az ami működött és mi nem. Ebből alakult ki ez a program (persze csak a jól működőket használom ;-)), ami működik még most is. Jól látható, hogy ezek igencsak alap gyakorlatok (eltekintve egy-két gyakorlattól, ami csak a szórakozás - meg némi erő teszt - céljából vannak benne), ezek meg csúnya lenne ha nem működnének.

    Persze vannak célok is betervezve az adott gyakorlatokból, de nem stresszelek rá, egyszerűen csak teszem a dolgom.

    Jónak tűnik a dolog egyébként, főleg a sok pihenő (az edzések és a gyakorlatok között egyaránt) segít, kipihent vagyok és nagyon fókuszált. Testkompozíció is javul, pedig az étkezésre még csak egy kicsit sem figyelek.

    Az apróságos kérdésedre a válasz: sajnos nem vagyok benne biztos, hogy így értem :-) .Tudnál esetleg egy minta videót küldeni, hogy mire gondolsz. Nem akarok akadékoskodni, csak nem akarok hülyeséget sem mondani.

    Várom a blogbejegyzéseidet, kíváncsi vagyok a 40 napos programod részleteire illetve eredményeire.

    VálaszTörlés
  3. Hajrá akkor, nemsokára én is hasonlóba kezdek majd.

    40napos progi kicsit szedett-vedett lett, de legalább azt a szintet elértem, ahol eddig max jártam.

    Egykezes:
    -amikor azt írtam, hogy szemből, és párhuzamos a felsőtest a rúddal, erre példa a fegyencedzés I-ből, hogy a srác csinálja
    vagy ez a videó:
    http://www.youtube.com/watch?v=E0PwnK9xCq0

    -amikor pedig merőleges a felsőtest az pedig mondjuk ez: 3:32től
    http://www.youtube.com/watch?v=kfXEra2Pxe4

    vagy akár ez ;-)

    http://szundatraining.blogspot.hu/2013/03/egykezes-huzodzkodas-one-arm-chinup.html

    VálaszTörlés
  4. Oké, így már világos, teljesen máshogy értettem először, jó hogy kérdeztem inkább :-)

    Igyekszem Al Kavadlo által bemutatottat követni, de attól tartok az a Szunda gyerek jellegű megy inkább még mindig :-) (de dolgozok a párhuzamosos megoldáson)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.