2014. január 29., szerda

Jó kávé kereső - Tamp and Pull (Budapest, Czuczor u. 3.)

Már régen írtam a Jó kávé kereső projektem keretében, pedig voltam olyan helyen ami szót érdemelne.

Ilyen a Tamp and Pull (kávés körökben elég jól ismert hely, nem is nagyon kellene róla írnom, de hátha valaki ez az írás alapján csábul el oda) és azt hiszem nyugodtam mondhatom, hogy számomra most ez az etalon. Nem akarom megbántani a blogomon megemlített többi kávézót sem, mert nem véletlenül írtam róluk, tényleg a legjobb helyek között vannak véleményem szerint, de a kis Tamp számomra most a lehető legjobb kávézó (majd a nagyról is fogok írni)

A hely kicsi, de ami bent van az mindent felülmúl.

A tudás az ugyebár egyértelmű, az ízek is zseniálisak, a felszolgálás barátságos és türelmes :-) és az árak is egészen barátságosak Budapesthez képest.

A két ünnep között jártunk ott kis családommal, gondoltuk megnézzük magunknak a helyet.
Beléptünk és a legnagyobb meglepetésemre a barista (szakállas fiatal srác....nem tudom a nevét, de ezúton is köszönjük neki a valódi KÁVÉélményt) kb. második kérdése az volt, hogy ugye én is részt vettem a pár hónapja megrendezett Hario V60 filterkávé versenyen? (hát erre még én sem nagyon emlékszem :-))
Aztán rögtön elintézte, hogy habár minden asztalnál ült valaki, azért csak-csak leülhessünk mi is.

Egyébként tényleg türelmes volt, ha volt ideje, akkor szívesen válaszolgatott mindenkinek a kávékról feltett kérdésekre.

Látszik, hogy fontos nekik, hogy jó tapasztalatokkal, élményekkel távozzon tőlük az ember

A kávék finomak voltak és jól éreztük magunkat kis családommal.

Azóta voltunk már ott egyszer, szinte úgy éreztem hogy megérkeztem a törzshelyemre és amikor Budapesten vagyok és van lehetőségem kávézni, akkor biztosan be fogok térni ide.

Nálam csillagos 5-ös a hely, mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani. Ha lenne kávézóm, akkor valami hasonlót csinálnék én is (nem titkolt célom ezekkel a tesztelésekkel az, hogy találjak egy olyan kávézót, amit én is szívesen csinálnék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.