2014. január 31., péntek

Keresem a kihívásokat

Nem kell nagy kihívásokra gondolni, és nem is feltétlenül edzés kihívásokról van szó.

Apró dolgokban gondolkozom, amiket szeretnék megtanulni, ezzel kicsit kizökkenteni magam a stresszes világból, elterelni a figyelmemet, mert a munka terhe nagyon rárakódott a vállamra.

Amolyan kikapcsolódás célú dolgok lesznek ezek, amik maximális koncentrációt igényelnek és nem mellesleg már régóta szerettem volna megcsinálni őket.

Például lehet ilyen egy-egy gyakorlat is, vagy például a latte art szinten megtanulni 4-5 formát önteni, de elsőként a 4 labdás labdazsonglőrködést választottam (3-mal már megy). Erre adok magamnak 30 napot, ennyi idő alatt szeretném ezt teljesíteni. Általában 30-60 napos célok lesznek ezek.

Edzéseim szinte változatlanok lesznek, ezért is jó egy ilyen más jellegű kihívás sorozat.

4 megjegyzés:

  1. 4 labdás labdazsonglőrködés?!...úgy látszik, ha embereknek van egy egyforma "elborultságuk", akkor valószínű, hogy akad még több is ;-)
    3-mal már régóta tudom, és két éve karácsonyra kaptam is 4zsonglőrlabdát, de aztán jöttek a gyerekek, aztán örültem, hogy edzhetek.
    A labdák azóta a gyerekeknél vannak, de most a fülembe ültetted a bogarat ... ;-)

    http://www.youtube.com/results?search_query=juggling%204%20balls&sm=3

    VálaszTörlés
  2. ez talán a legjobb ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=MEWq_5I3eXc

    VálaszTörlés
  3. Ez jó :-), sok a közös bennünk.

    Most te jössz, milyen "elborultságod" van még?

    Kb. középiskolás korom óta tudok 3-mal zsonglőrködni, annak is a legegyszerűbb változata ment és nem is nagyon akartam továbblépni, ezzel is meg voltam elégedve.
    Most hogy elővettem a dolgot a kisfiam szórakoztatására, megjött a kedvem a többre, szeretnék megtanulni 4-el dobálózni :-) illetve 3-mal más figurákat is szeretnék tudni.

    Most, a hétvégi gyakorolgatások után ott tartok, hogy 3-mal már megy 3 figura, 4-el meg megy 3 kör, de ezt szeretném feltornázni minimum 10-re.

    Még pénteken keresgéltem róla videókat, és pont a második hozzászólásodban küldött videót találtam meg, abból tanulgattam kicsit, tényleg jól el van benne magyarázva a lényeg.

    VálaszTörlés
  4. ;-) a többi nem hiszem, hogy passzolna már, mert a blogon lehet, hogy említetted volna...

    A kávét nem szeretem ;-) Viszont szeretem a focit... most már csak nézni tv-ben, illetve eredményeket, híreket olvasni. Magát a játékot abbahagytam, mert túl sokat "okosodtam" a kettlebell, és az erődedzés által.... szeretnék öreg sportoló lenni, és foci közben az egészségem nagyban nem rajtam múlik. Eddig egész jól megúsztam, de ideje volt abbahagyni.

    Másik hobby a horgászás. De nem a leülök egy sör mellé pontyozás, hanem a pergető horgászat ragadozó halakra. Ez komoly sport. Egész nap dobál az ember, és gyalogosan helyről helyre megy, keresi a halakat. Egy nap 10km séta is lazán össze tud jönni. Család mellett mondjuk kevésszer jutok ki.

    Aztán még bírom az autókat is. Főleg a japán sportosabb autókat. Az egészségesen sportosakat, kiautózható teljesítménnyel. Természetesen kizárólag a benzineseket.

    A 3lasztis dolgot én is középsuli óta nyomom, és szintén a legegyszerűbb megoldást. Most már gyakorolgatok néha, de a 4re még nem áll rá a kezem (kezenként a 2-2 jól megy, de nem áll össze egyszerre)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.