2015. január 30., péntek

1. fázis 4. hét összefoglaló

Tudom, tudom....ezek a bejegyzés címek nem túl ötletesek, illetve a bejegyzések tartalma sem annyira hasznosak még, de ígérem többet meg fogok osztani a jövőben a programmal kapcsolatban, abban remélhetőleg lesz némi okosság is.

Szóval az van most, hogy befejeztem az első, 4 hetes fázist, ennek a hétnek a többi napján mérni és tesztelni fogok. Kíváncsi vagyok mi lesz az eredmény, egyelőre némi erőnövekedést várok. Természetesen az eredményeket nemsokára ide is felteszem, bár csak annyit írok majd meg, hogy mi hova változott (akár negatív akár pozitív irányú a változás), a kiindulópontot feleslegesnek tartom leírni.

Még van 2, egyenként 4 hetes fázis, remélem az összesen 12 hét végén nagyon jó eredményeket tudok majd felmutatni. Alapvetően tanulás a cél (tanulni programtervezés terén), de nem mondom, hogy nem örülnék egy kis izomtömeg növekedésnek a "strandszezon" kezdetéig :-)......mert hát ez egy főleg izomtömeg növelő program ám, csak egy kis erő növeléssel meg van bolondítva az elején, mert úgy gondolom hogy ez a helyes útja az izomtömeg növelésnek.

12 hét nem rövid idő, van aki hamarabb szeretné elérni a célját, ezért tervben van véve ennek a programnak a rövidített változatának kipróbálása is, persze csak ha ez a verziót befejeztem.

Na de akkor a 4. heti összefoglaló:
- 3 nap
- összesen 47 perc (bemelegítés és levezetés is benne van), ami viszonylag soknak tűnhet a 3 naphoz képest, de ennek is megvan az oka, mindjárt írok róla többet is.
- 1 Eat Stop Eat nap volt beiktatva, vagyis egyik nap nem volt se reggeli se ebéd, és a vacsora is normál adag volt, semmi túlevés

És hogy miért volt hosszabb most a napi edzésem a korábbi hetekéhez képest? Azért, mert az előző hét végén (vasárnap) nem voltam ott igazán fejben de így is edzettem és másnapra le megfájdult a nyakam és a vállam.
Hétfőn amúgy is pihenőnap lett volna, volt időm megvizsgálni a problémát, kitalálni egy stratégiát amivel megoldható a probléma és végrehajtani a szükséges "kezelést". Kedden már teljes gőzzel, minimális fájdalommal tudtam folytatni az edzésemet, szerdán meg már az a minimális fájdalom is elmúlt. Ezután, meg persze közben is óvatos duhaj voltam, ezért a hosszabb edzésidő.

Tanultam ebből is:
- jobban oda kell figyelni a testem jelzéseire
- megérni tanulni :-).....(na jó, ezt tudtam eddig is)...ha nem tudom azt, amit tudok (még ha nem is profi szinten tudom, de legalább önsegítő szinten igen), nem járok ennyi tanfolyamra és nem olvasok ennyit rehab témában (pedig őszintén szólva nem nagyon érdekel a dolog, csak tudtam hogy hasznos lehet), akkor nem tudom most folytatni ezt a programot, nem fogom tudni ténylegesen letesztelni és kideríteni, hogy valóban jó eredményeket hoz-e. Mert azért gondolom sok mindenkit érdekelhet egy olyan program, ami hozza az erőt, izmot is lehet vele növelni, azt lehet enni mellette amit az ember szeret és nem is vesz el sok időt az életünkből......(persze meg kell jegyeznem, hogy még nem végeztem el a tesztet, szóval most még csak reménykedem hogy ez a program valóban tudja az előbb leírtakat :-))


Nemsokára jövök az első 4 hét összefoglalójával és az eredményekkel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.