2015. január 3., szombat

Új év új kezdet!

Mostanában (nem önszántamból) tartózkodtam a blogolástól és a hírleveleket sem tudtam kezelni sajnos.

A munkahelyemen elég rendesen korlátozták a net elérhetőséget (talán lehet hogy azt akarják, hogy többet foglalkozzunk a munkával? ;-)), a bloggert egyáltalán nem tudom használni.

Ennek ellenére nem szeretném abbahagyni, szeretem a blogomat szerkesztgetni, ezért igyekszem majd itthonról néha-néha bejegyzést írni, illetve a hírlevelet is szeretném tovább vinni.

Edzésileg el fogok kezdeni 2015. január 5-én egy 12 hetes (3-szor 4 hetes szakaszokból áll) programot, aminek eredményére nagyon kíváncsi vagyok. Lesz mérés is és előtte-utána kép is. Az eredményeket közzé fogom tenni, de csak arról fogok írni, hogy mi mennyire változott, arról nem kívánok írni, hogy mi volt korábban.

Magát a programot (aminek célja elméletileg erő és izomtömeg növelés lesz úgy, hogy irtózatosan kevés időt töltök majd vele, tehát mérni is fogom a napi edzések idejét) nem szeretném pontosan leírni (talán majd a hírlevélben igen, de nem biztos), de néha-néha egy-egy edzésnapot azért beteszek ide.

És majdnem elfelejtettem:

Boldog Új Évet Mindenkinek :-)

1 megjegyzés:

  1. sajnos ilyen indokok miatt nem tudtam én sem kommentelni a bejegyzéseid, mint ahogy eddig tettem.
    De legalább olvasni tudtam, ami hasznos volt, mint eddig is ;-)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.