2014. augusztus 11., hétfő

Leopárd mászás (5. rész)

Leopárd mászás (Leopard crawling) előnyeiről egy korábbi bejegyzésemben részletesen írtam, nem sorolnám most fel, itt elérhető, olvasható.

Videót kerestem róla, most Geoff Neupert (az Original Strength könyv társírója) felvételét teszem fel ide.

(Lassan már olybá tűnhet, hogy szerződésem van velük, annyira sokat említem meg őket, de nem....egyszerűen csak jó videókat tesznek fel illetve ezzel szeretnék tisztelegni előttük munkásságukért)

Na de akkor a videó:


Leírása:
- hasonló, mint a bébi mászás, csak itt a térd elemelkedik a talajról
- sípcsontot igyekezz párhuzamosan tartani a talajjal
- térdek karokon belül maradnak
- itt is az ellenkező oldali végtagok mozognak egyszerre előre, illetve hátra (ezt fontos kiemelni, mert rendszeres hiba szokott lenni, hogy ennek ellenkezőjét csinálják)
- koronát itt is tarod a fejeden, nem eshet le :-)
- mellkas büszkén kinyom
- lehet végezni gyorsan-közepesen gyorsan-lassan-megállítva, előre-hátra-oldalra
- nem kell kapkodni, igyekezz helyesen végezni
- ne dülöngélj nagyon, a vállöv és a csípő maradjon párhuzamos a talajjal amennyire csak lehetséges

Következő alkalommal jön a Pókember mászás, majd utána elkezdődik a 4 hetes edzésprogram, amiből minden héten 1 hét tervét fogom felrakni ide, hogy még véletlenül se rohanjon vele előre senki.

Addig is javaslom elkezdeni az egyes mászásos gyakorlását, hogy amikor már a konkrét tervhez érünk, akkor már ne legyen gond a kivitelezésükkel.


Ha szeretnél még több információt megtudni a gyors edzések tervezéséről, vagy akár konkrét saját testsúllyal, kettlebellel és/vagy gumiszalaggal elvégezhető edzésprogramokat kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel hírlevelemre a bal oldali sáv tetején található űrlap kitöltésével.

3 megjegyzés:

  1. Hi Zoli! Nem nagyon van komment, de abba ne hagyd ;-) Még még... Olvasom én szorgalmasan, de általában futtában, és megfeledkezek róla, hogy van billentyűzetem is ;-)

    Hírlevélre jelentkezek, de honnan lesz ilyenre neked időd, csak ámulok ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szia MáT,

    hát igen, a kommentek nem nagyon jönnek, de sebaj, a hírlevélre feliratkozók száma növekszik, és én ennek már nagyon örülök :-)

    Hogy hogyan van időm rá. Egyszerű....amikor jobban ráérek, akkor megírok egy csomó bejegyzést és hírlevelet, majd beidőzítem őket előre és kész is :-)

    Köszi a feliratkozást, már aggódtam is hogy a fő kommentelőm még nem jelentkezett.

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Ismételni tudom magam, hogy meló+család mellett a krónikus időhiány az én vesztem ;-) A szabadidőmbe nem fér bele minden, így az esti gépezés, amit elég jól leredukáltam. Futtában viszont olvasom a kedvenc blogokat, témákat.

    Ja, hírlevelek megjöttek, köszi. Bombázz nyugodtan, és majd válogatok belőle ;-)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.