2013. december 9., hétfő

Szombat, Vasárnap - javulás

Szombaton dolgoztam (kevés szabim van, ezért be szoktam jönni a munkanapos szombatokon) és mivel rajtam kívül senki sem volt bent az irodában, ezért gyakorolgattam a Pistolt és az Egykezes-Egylábas fekvőtámaszt. Több sorozta, 1-1 ismétlések, hangsúly kifejezetten a minőségen volt.

Vasárnap este elvégeztem a kötelezőt, az alábbiból volt 7 kör:
- HeSPU 8
- Close Pull ups 8
- Pistol 4-4
16 perc 7 másodperc alatt végeztem, vagyis több mint 2 percet sikerült javítanom rajta úgy, hogy tartani tudtam a minőséget is.
A végén természetesen Trifecta volt.

Nemsokára elvégzem az ellenőrző méréseket is, kíváncsi vagyok, hogy hogyan alakultak a dolgok (ennyi idő alatt már elméletileg kell lennie javulásnak.....ha nincsen, akkor mármost  lehet levonni következtetéseket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.