2013. december 20., péntek

Megtaláltan

Megtaláltam magam, egyszerűen csak fogom magam, nem agyalok semmilyen komolyabb edzéscélon, hanem elkezdek keményen rámenni a strukturális egyensúlyom helyreállítására. Általa jobb edző leszek (mire végigmegyek a folyamaton teljesen felfrissítem a korábban megszerzett, de mára már sajnos elsorvadt tudásomat....meg persze új dolgokat is tanulok) és jobb atléta is, ami végül is majd a fő célom lesz.

Eszközeim:
- testolvasás (önképző kört tartok magamnak :-)
- SMR a megfelelő helyen (már nagyon régen használtam és most sem fogom túl sokat, de kell a segítsége)
- Kinezio tape
- Original Strength munka
- néhány korrekciós gyakorlat
- nagyon alap alapgyakorlatok bevésése

Pár napja már rajta vagyok a dolgon és elég jól haladok, már most vannak észrevehető jelei a pozitív változásnak.

Közben abszolút nem nagy komolysággal, inkább csak fenntartás jelleggel az alábbi gyakorlatokkal foglalatoskodom:
- L-sit (V-sit)
- Pistol
- Egykezes fekvő
- Húzódzkodás
- Egykezes-egylábas fekvő
- Kézenállás

Még nem döntöttem el, hogy a strukturális egyensúly helyreállítása után hova tovább, de könnyen lehet hogy visszatérek a bellekhez is, illetve szinte biztos hogy helyreteszem az étkezésemet is, mindig az adott célnak megfelelően. Ma megrendeltem a Precision Nutrition System-et, ami igen borsos árú, de abból is sokat fogok tanulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.