2011. február 25., péntek

Csütörtök, Péntek

Csak most kezdtem a blogírást és már el vagyok maradva. Ejnye-bejnye...... :) Pótolom a tegnapi edzésbejegyzést. Apropó tegnapi edzés.....ez miatt is van ejnyee-bejnye.....ugyebár csütörtökön pihenőnap lenne, de sajna szombaton utazok és nem lesz időm gyakorolni, ezért egy kicsit csúsztattam a dolgokon.

Csütörtök
Reggel:
Hossza: 46 perc


IM, Z, IC, Brettzel

teljes húzódzkodás 10/teljes híd 10/ swing (24) 15
szűk húzódzkodás 8/teljes híd 10/ swing (24) 15
húzódzkodás egy kézzel, másik kéz vállon 1-1/ walking wall bridges 2/ swing (48) 15
húzódzkodás egy kézzel, másik kéz vállon 1-1/ walking wall bridges 2/ swing (48) 15

Nyújtás, SMR (teljes test)

Este:
Hossza: 52 perc


IM, Z

BJ1, 2 kőr (24-24):
Nem viszem túlzásba a részletezést de azért az ismétlésszámokat ideírom (ez volt mind a kettő kőrben): Dupla Swing 10, Dupla C+MP 5, Dupla C+FS 5, TGU 1-1 (24), Szakítás 8-8 (24). A 2 kőr összesen 31 perc alatt volt meg

Volt még lendítés, mert nagyon csípem ezt a gyakorlatot, főleg nagy súllyal: (48) 30/30 felosztás, 2 kőr, 21/kőr=42 db

Nyújtás, SMR (teljes test)

Péntek
Reggel

IM, Z

BJ2, 2 kőr (16-16)
Itt sem részletezném túl, de azért az ismétlésszámokat leírom: Dupla C+MP 6, Dupla Swing 15, Dupla C+FS 6, TGU 2-2 (16), Dupla szakítás 10 (ebből csak egykezeseket akartam, de nem álltam jól idővel ezért duplákat csináltam

Pici nyújtás, sok SMR (teljes test.....ha már elkezdem akkor már nem tudom abbahagyni :)....nagyjából úgy működik hogy például érzem hogy jót tenne a combhajlítómnak egy kis hengerezés ezért nekiállok csinálni. Ezután annyira jó érzés van a lábamban hogy muszáj nekiugranom az egész testemnek hogy a többi izmom is ilyen jól érezze magát :)) Nagyon szeretem csinálni, főleg reggeli edzés után

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.