2011. február 18., péntek

Hogy jutottam idáig 1.

Mármint az RKC képzésre való jelentkezésig:
Általános és középiskolában kézilabdáztam, majd a főiskolán úsztam és testépítettem (nem mintha bármi fogalmam lett volna róla...nem is fejlődtem túl sokat :)). Ezek után a munkám miatt Szegedre kerültem ahol a KUDO harcművészettel kezdtem el foglalkozni. Nagyon tetszett, sokat tanultam belőle csak sajnos a munkám miatt nem tudtam járni edzésekre (túl sokáig dolgoztam, az edzések meg viszonylag korán kezdődtek). Keresnem kellett egy olyan módszert amit otthon is végezhetek és nem követeli meg a hosszú edzéseket. Aztán egy könyvesboltban megláttam Pavel Enter The Kettlebell című könyvét. A borítóján egy szikár ember (Pavel) tart egy nagyobbacska súlyt. Itt még nem vettem meg a könyvet, először inkább rákerestem a neten hogy mi is ez az egész. Nagyon jó dolgokat találtam róla ezért gondoltam belevágok. Megvettem a könyvet és egy 16-os bellt és nekiugrottam. Ennek már 2 és fél éve.

folyt. köv :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.