2011. február 22., kedd

Hogy jutottam idáig 2.

Ekkor még nem jártam instruktorhoz és szerencsémre nem is sérültem le emiatt. Persze azért voltam a Varga Tamás RKC egyik nyári, hétvégi (már nem emlékszem biztosan de talán 2*6 óra volt) szemináriumán, sok hibám ki lett javítva aminek nagyon örültem. Közben, ahogy folyamatosan láttam magamon a fejlődést egyre többet akartam tudni a dologról-nem feltétlenül a kettlebellel való edzésekről, hanem a testedzésről, egészségmegőrzésről is. Részt vettem (és ha lesz még akkor megyek ám :)) Lakatos Péter SRKC által tartott Z-health illetve Indian club szemináriumon, voltam SMR alapképzésen Csiky Ferenc RKC-nél (ha csak egyedül az SMR-t ismertem volna meg az egészből már hálás lennék), vele végeztettem el az FMS mérést is.
Aztán elérkeztem odáig hogy részt vegyek egy instruktori képzésen. Szerncsére elérkezett Európába is a HKC és gondoltam részt veszek a bécsi képzésen (ekkor még mindig csak magamért akartam elvégezni hogy minél többet tudjak javítani az edzéseimen- és teljesen úgy gondolom hogy az ottani gyakorlatok teljesen elegendőek lettek volna a saját edzéseimben, pláne hogy azok a kedvenceim). Hogy fel tudjak készülni rögtön jelenkeztem Varga Tamás RKC-hoz a kezdő csoportba, ahol már abból rengeteget tanultam ahogy a gyakorlatokat bemutatta. Sajnos a bécsi képzés elmaradt, de nem adtam fel, jelentkeztem az augusztusi RKC-ra.
Hát végülis ez lenne a történet. Jövőbeli célom az RKC II, de ne rohanjak annyira előre, örülök ha meglesz az RKC

És hogy mit kaptam EDDIG attól hogy elkezdtem a kettlebellel foglalkozni?:

  • az egyik csigolyám egy sportsérülés miatt kintebb van, ami miatt állandó derékfájásom volt. Na ennek már se híre se hamva
  • megerősödtem és növekedett az állóképességem is
  • megismertem olyan jó dolgokat mint az SMR, Z-health, Indian Club, FMS...ezeket mindenkinek bátran ajánlom, sőt
  • mivel a HKC képzés angol nyelvű és én nem akartam hogy ez akadálya legyen a sikeres elvégzésének (nem vagyok egy nagy nyelvzseni, na) ezért kökeményen ráálltam az angol tanulásra (rengeteg dragondoor cikket, könyvet-ezekben ugyanis pont a képzésen használt szavak nagy része megtalálható- olvastam amellett hogy egy tanfolyamra is járok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.