2013. október 25., péntek

Csütörtök - Úgy elfáradtam hogy csak na :-)

Elég rendesen elfáradtam, szinte egész nap mozogtam valamit.

Kezdve egy reggeli tornával, ami ugye szokásos számomra.
Ezután séta a kutyával, ami szintén szokásos, csak nem szoktam róla írni.

Majd módosított GTG egész nap (egykezes fekvő és Pistol)

Délután közös séta a családdal, majd hatalmas nagy bohóckodás a gyerekkel :-)

Este edzéstartás, előtte és utána is mozgolódtam ezt azt:
- gyík járás
- húzódzkodás (hetente 3* lesz húzódzkodás) és hollow pozíció gyakorlás....nyilván ezek jól kiegészítik egymást
- szabadon kézenállás a végére teszt céljából. Kíváncsi voltam, hogy totál fáradtan hogyan megy.....zseniálisan ment, soha ilyen kényelmesen nem éreztem magam ebben a pozícióban (kb. 35 másodpercig tartottam ki), ami vagy a sok hollow pozíció gyakorlásnak, vagy a húzódzkodásnak volt köszönhető

Késő este még séta a kutyával, ami számára egészségügyi volt, számomra meg kikapcsolódás, levezetés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.