2013. október 17., csütörtök

GTG 4.hét (Hétfő, Kedd és Szerda)

Le vagyok maradva, itt a pótlás:

Nekikezdtem a GTG negyedik hetének, ami számomra már nagy szó, mert ilyen sokáig nem igazán szoktam bírni, ekkorra már kezd unalmassá válni a dolog. Nem úgy mint most......eszközöltem némi módosítást az eredeti GTG-n, amivel izgalmasabbá és nem kevésbé hatékonnyá vált (sőt, ha lehet mondani, akkor hatékonyabbá is). Látható eredményei vannak és erőben is érzem hatását, illetve ami számomra még fontosabb, hatékonyabbnak érzem a mozgásomat.

És hogy milyen egyszerű ez?!

Nevetségesen

Alapvetően azért kezdtem el ezzel foglalkozni, mert Galba Zsolti emlékeztetett rá egy írásában, hogy ne a trükkökért végezzük edzéseinket (eddig sem ez volt a jellemző, de azért néha elszaladt velem a ló), hanem csináljuk helyesen és keményen az alapokat és majd jönni fognak maguktól a trükkök. Elkezdtem GTG-zni, de közben megreformáltam kissé, magamhoz alakítottam.

A bejegyzés címében szereplő napokon szinte ugyanazt csináltam. Volt minden reggel könnyed torna és egész nap "fűszeres" GTG. Hétfőn annyival volt több, hogy a Sportközpontban (edzést tartani voltam) gyűrűn gyakoroltam + gyík mászást is gyakoroltam, illetve szabadon kézen álltam új egyéni csúccsal, kb. 45 mp-ig...semmi gyakorlás nélkül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.