2013. október 7., hétfő

Péntek - Sportnap

Pénteken egy sportnapon vettem részt, amit egy beszerző cég szervezett a szektorunkban szereplő cégeknek, vagyis a konkurenseink voltak az ellenfeleink a pályán is :-) Ennek ellenére remek volt a hangulat, jól szórakoztam, szinte mindenki tök jó fej volt.

6 csapat volt, focizni, röplabdázni és asztaliteniszezni kellett a csapatoknak. Egész jól mentek a dolgok, annak ellenére hogy már évek óta nem műveltem egyik sportágat sem. A dolgok nem vesznek csak úgy el, egy minimális gyakorlás után azért elég jól vissza tudtam hozni a bevésett mozdulatokat.

Tanulságos volt ez a nap több szempontból is:
- az erő keveset ér állóképesség nélkül (és fordítva is igaz ez)
- ebben a környezetben érzem magam igazán jól, mármint a csapat sport környezetben. Teljesen felszabadultam, csak úgy szaladt az idő, tiszta "áramlat" volt az egész nap.
- ne ítélj elsőre :-)

Foci közben kiment a bokám (amikor kézilabdáztam, akkor ez szinte minden versenyen állandó vendég volt), amit szinte meg sem éreztem. Este, lefekvés előtt, amikor kiszálltam a székből, akkor éreztem, hogy nagyon fáj, alig tudok rálépni. Gyorsan végeztem is egy pár javító gyakorlatot, gondoltam ártani nem árthat. Már ez után jobb lett egy kicsit, reggelre meg mintha nem is lett volna soha, úgy eltűnt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.