2013. október 14., hétfő

Péntek - gyors reggeli móka + szakkör

Tudtam, hogy egész nap úton leszek (Szegedről Debrecen, majd át Budapest és onnan vissza Szeged), ezért reggel csináltam meg a reggeli tornával együtt a választott gyakorlatok olajozását. Nevezhetem olajozásnak, hiszen hatalmas pihenőkkel csináltam meg több kört is.

Este egy szakkörre voltam hivatalos, a kotyogós kávékészítés rejtelmeibe avattak be a Bols Mixerakadémián. Hogy miket ki nem lehet hozni a kávéból ezzel az egyszerű eszközzel!!! Zseniális. Persze kell hozzá egy jó minőségű, frissen pörkölt kávé és némi tapasztalat, meg hát nem árt szakítani a hagyományokkal, el kell vetni az eddig kialakult rossz szokásokat. Jó volt a társaság, igazi kávé őrültek voltak az oktatók, akiktől szinte semmi olyat nem tudtunk kérdezni, amire ne tudták volna a választ. Persze nem csak a kotyogós témában tanultam sokat, hanem az egész kávézásról.

Nehéz nap volt ez abból a szempontból, hogy valami kerülgetett (náthás voltam), nem voltam jó formában, nehezen tudtam odafigyelni a szakkörön is. Szombaton mentem volna egy másik kávés képzésre is a Tamp and Pull-ba, de jobbnak láttam nem erőltetni a dolgot, majd lesz rá másik lehetőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.