2013. október 28., hétfő

Péntek és Vasárnap - könnyített

a csütörtöki mozgolódás eléggé lefárasztott, nem akartam semmi extrát csinálni a hétvégén.

Szombaton teljes pihenőnap volt, pénteken és vasárnap pedig egy nagyon könnyített egykezes fekvő és pistol GTG volt, meg természetesen reggelenként egy egyszerű torna.

Hétfőn kezdődik a 6. heti GTG, már nagyon várom. Ez igazából a 2. fázis 2. hete lesz, haladok előre, kíváncsi vagyok a végére, ami ki tudja hogy mikor fog eljönni. Úgy tervezem, hogy nagyjából ezen a programon leszek 1 évig :-).

Ez nem is annyira lehetetlen.

4 megjegyzés:

  1. 1évig? Akkor mégsem lesz bell, meg sprint? ;-)
    Vagy az része ennek? ;-)

    VálaszTörlés
  2. A sprint része (lesz) ennek (ha végre rászánom magam), meg a húzódzkodás is, de a bell úgy tűnik továbbra sem lesz használatban egy jó ideig (otthon már csak egy 24-est tartogatok, de az is jó poros már :-))....egyszerűen nincs szükségem rá.

    Biztató ez a módosított GTG-s dolog, egyre jobban érdekel hova lehet eljutni vele, ez motivál. Már most meg tudok csinálni olyan gyakorlatot, amit korábban soha (legalábbis nem jó minőségben), pedig nem is gyakorlok rá, csak kipróbáltam mi a helyzet vele.

    VálaszTörlés
  3. voltak időszakok, amikor nekem is csak GTG jellegű dolgok fértek bele, és határozottan nem gyengültem.
    De konkrétan mikor csinálod milyen időintervallumban.
    Nem fontos, hogy mit melózol, de én konkrétan irodistaként a nap folyamán nem tudnám tolni. Max 5után amikor hazaértem.

    VálaszTörlés
  4. Amolyan irodista volnék én is, sok-sok autóban üléssel (kiemelt ügyfél menedzser vagyok), de mindig találok rá lehetőséget hogy megcsináljam a gyakorlatokat. Sőt, szinte csak munkaidő alatt van GTG, otthon már csak maximum húzódzkodok, az se maradjon el....meg szeretném azt is, ha kisfiacskám látna mozgolódni, hogy neki már ez legyen a természetes :-).

    Az a jó ebben a fajta, módosított GTG-ben, hogy nem kell olyan sok sorozatot csinálni belőle, mint az eredetiben, 6-8 már bőven elég.

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.