2013. október 11., péntek

Szerda - komfortzónán túl + csütörtök

Szerdai nap kissé mozgásosra sikerült, jól átmozgattam magam az biztos.

Reggel volt a sima reggeli torna ugyebár, ez mindig megvan.

Egész nap "fűszeres" GTG, ez is így lesz egy darabig, mert nagyon működik, sokkal energikusabb vagyok és jobban mozgok, olyan mintha jobban össze lennék rakva.

Délután egy sima edzést terveztem, főleg húzódzkodásra fektetve a hangsúlyt:
- HeSPU
- HSPU....hihetetlenül könnyedén
- szabadon kézenállás

- szűk húzódzkodás
- back lever
- front lever rávezető

- pókember mászás....20 mp munka 10 mp pihenő 8-szor....adja az ívet.

Este mentem a csoporthoz edzést tartani, vittem magammal a 32-es és 40-es súlyomat. A parkolóból be kellett cipelnem őket, jó kis feladat volt, de viszonylag könnyen megoldottam. Felért egy edzéssel. Mivel a teremben voltam, ezért kihasználtam az adottságait is:
- gyík járás
- muscle ups gyűrűn
- gyűrű "flow"
- kézen járás

Jól aludtam az este :)

Csütörtökön reggel semmi nyoma nem volt a szerdai fáradtságnak.
Egész nap GTG volt, semmi több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.