2013. október 3., csütörtök

Szerda - Örömedzés

Reggel természetesen megvolt a reggeli torna, ez szinte minden nap megy, nem írom le külön.

Egész nap Pistol és Egykezes fekvőtámasz GTG volt kicsit megfűszerezve, aminek kifejtésére nincs időm, majd máskor.

És akkor az örömedzés:
este mentem edzést tartani, és a terem adta lehetőségekkel élve tartottam magamnak egy örömedzést. Az alábbi gyakorlatok voltak:
- gyík mászás
- sárkány zászló
- szabadon kézenállás
- kézen járás
- emberi zászló (jobban ment mint valaha, semmi gyakorlás nélkül :-))
- muscle ups gyűrűn
- back lever gyűrűn
- terpesz front lever rávezető gyűrűn

- a végén volt Trifecta, amit különösen élveztem

Egészen jól mentek a dolgok, igazán élveztem. Hetente egyszer (maximum kétszer) igyekszem majd ilyen jellegű edzést tartani magamnak.
Semmi tervezett, semmi komoly, csak amihez éppen kedvem van.

Eléggé elfáradtam a nap végére, de sebaj.....terveim szerint heti egyszer-kétszer olyan mozgolódásokat akarok végezni, amik a komfortzónámon kívül vannak, és akkor miért ne pont olyan edzések legyenek ezek, amiket élvezek is, mint például ez az örömedzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.