2013. szeptember 24., kedd

Kedd - pihenőnap helyett

Alapvetően nem akartam sokat mozgolódni, fáradt voltam hozzá. Mostanában igen-igen keveset alszok, ha már 6 órát sikerül akkor boldogság van. Sajnos ez kicsit sem jellemző.

Ennek megfelelően nem is tervezem brutálisakra edzéseimet, szinte csak gyakorlok.  Főleg erő edzéseket végzek, kevés gyakorlattal, nem adok plusz stresszt a CNS-nek, kap az így is eleget mostanában.

Az elkövetkező időben még koncentráltabban fogok az erővel foglalkozni, még kevesebb gyakorlattal.
Először mindenképpen csinálok egy 2 hetes Meztelen Harcos-os GTG gyakorlást, tehát egykezes fekvőtámasz és Pistol lesz a fókuszban, ez mellé lesz némi Muscle up gyakorlás, de ez is csak akkor amikor teremben leszek (más gyakorlatokat igyekszem majd tudatosan kerülni). A célom ebben a szakaszban a teljes feszítettség gyakorlása lesz, ehhez véleményem szerint nagyon hasznosak a Meztelen Harcos gyakorlatai (persze lehetne más gyakorlatokat is választani, de nekem ezek váltak be igazán)

Hogy a 2 hét után mi következik, az még kérdéses (sok minden függ majd a 2 hetes szakaszban elért eredményektől is), de valószínűleg 2 hetes szakaszokban mindig 3 db (húzó, nyomó és guggoló) saját testsúlyos gyakorlat lesz a fókuszban, nem akarok túlbonyolítani semmit, az egyszerűségre fogok törekedni

Na de eltértem a tárgytól:
nem akartam edzeni, mégis összejött némi gyakorlás:
- először, csak úgy poénból megcsináltam némi elbow levert
- majd ha már úgyis a földön ott voltam, akkor bohóckodtam kicsit az egykezes elbow leverrel is
- ezek után rápróbáltam a hajlított karos terpesz planchéra is, ami egészen tűrhetően ment
- később, konyha felé menet (oda van felrakva a húzódzkodó) játszogattam a behúzott lábas Front lever húzódzkodással, és azért gyakorolgattam kicsit a Front levert is
- ezután csinálgattam némi egylábas kitörést, csak a játék kedvéért.

Összességében azért csak összejött egy kis mozgolódás :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.