2013. szeptember 30., hétfő

Hétvégi versenyeredményem :-)

Meglepő módon nem sportversenyen vettem részt, hanem egy kávéval kapcsolatos versenyen.

Vasárnap, a Kávé napján egy egész napos kávés rendezvény volt Budapesten a Nu Bor és Bisztronómia nevű helyen, aminek keretében tartották a Lucky Cup - Hario Filter Race-t.

Amikor megláttam, hogy lesz egy ilyen kávés rendezvény, akkor már tudtam hogy menni szeretnék rá, és ha már ott vagyok, akkor miért is ne indulnék a versenyen, elvégre nem írták, hogy amatőrök nem indulhatnak és meg benne vagyok minden jó mókában :-)
Igaz akkor még azt sem tudtam mi fán terem ez a Hario V60 (02), de a múlt hét szombati Espresso Embassy-s kiokosodás után biztos voltam benne, hogy indulok rajta.

Volt egy hetem a felkészülésre, ami nem sok de reménykedtem benne, hogy valamire elegendő lesz :-)

Drága kis családommal érkeztem a rendezvényre, ami egyébként nagyon hangulatos, barátságos és igen-igen jól szervezett volt. Amikor beléptünk az ajtón, akkor kezdtem el izgulni és amikor odamentem egyeztetni a versennyel kapcsolatban, akkor kezdtem el pánikolni.....biztosan jó helyen vagyok én itt? - tettem fel magamnak a kérdést, hiszen a 12 jelentkezőből csak 2-en voltunk teljesen amatőrök (ebből mint kiderült csak én maradtam, a másik nem vett részt a versenyen).

Aztán elindult a verseny, és ahogy néztem az első csoportot, úgy kezdtem szépen lassan feloldódni és megnyugodni. Tudtam, hogy csak a buli kedvéért vagyok itt, jól is éreztem magam, miért is izgulnék tovább.

A második csoportban voltam, egészen jól mentek a dolgok, sikerült mindent jól összeraknom, nem bénáztam.

Amikor lement az összes csoport, akkor kihirdették, hogy kik mennek tovább az Elődöntőbe. Legnagyobb meglepetésemre és is továbbjutottam :-) Még fel sem ocsúdtam és már ott voltam az elődöntőben, ahonnan sajnos már nem jutottam tovább, de én már annak is nagyon örülök, hogy bejutottam a 4 közé.

Nagyon jó élményekkel távoztunk a rendezvényről, kifejezetten jól éreztük magunkat. A társaság szerintem zseniális volt, tényleg baráti hangulat uralkodott végig, a szervezők kiettetek magukért, ezúton is köszönet érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.