2013. szeptember 17., kedd

Kedd - visszarázódás

Munkában és edzésben is szükségem volt visszarázódásra, nem akartam megszakítani magam egyikben sem. Ez a munkánál nem sikerült, rám zuhant a sok felhalmozódott meló, mindent egy nap alatt kell megoldani és persze mindenkinek egyből kell minden.

Edzésnél még csak lazáztam, gondolkoztam, tervezgettem. Gondoltam előveszek egyet a rég betervezett edzéstervek egyikéből (van jópár, pl. Geoff Neupert vagy Kenneth Jay tervei), de aztán rájöttem valamire:
- nem nekem valók a kötött edzéstervek.......hogy miért? Erről majd később, de maradjunk annyiban, hogy a következő időszakban (remélem nagyon sokáig, akár évekig) a szabadságon lesz a hangsúly. Most nincs időm kifejtésre, holnap megpróbálok írni róla.

Délután:
18 perc
- TS bemelegítés

- Pistol
- Egykezes fekvőtámasz
- Kézállásból nyomás magasítás nélkül
- Egykezes negatív húzódzkodás (vagyis lassú leereszkedés egy kézzel)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.