2013. június 3., hétfő

Hétfő - Ésszel

Igyekszem mindig a lehető leghatékonyabban és persze ésszel edzeni, ehhez nagy segítség a biofeedback. Már nem húzom az időt mozgástartomány méréssel, egyszerűen elvégzem az aznapra tervezett gyakorlatot, és ha nem megy megfelelő minőségben (és érzésre sem megy könnyen), akkor választok egy könnyített változatot, illetve ha jól megy minden, akkor vagy maradok az adott gyakorlatnál, vagy választok egy nehezebb változatot.
Persze eleinte nem voltam tapasztalt biofeedback terén, ezért kellett a mozgástartomány mérés, de mostanra már annyira belejöttem, hogy már érzésre is megy :)

Ennek megfelelően edzettem hétfőn is. Például egykezes-egylábas fekvőt akartam csinálni, rápróbáltam, nem volt összeszedett, lassú volt a kivitelezés és érzésre sem volt jó, ezért inkább sima egykezes fekvőket csináltam. Jól is mentek és a CNS meg is köszönte a törődést.

Este:
22 perc

- TS bemelegítés

- Egylábas felállás (2 lábbal guggolás negatív szakasza, majd 1 lábbal fel)
- Egykezes fekvőtámasz kis terpeszben
- Ujj asszisztál húzódzkodás (mutatóujj)
- Front lever leereszkedés - Back lever - Front lever leereszkedés - Front lever egyik láb felhúzva (kombináció)

- Trifecta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.