2013. június 13., csütörtök

Van mit pótolni!

Szabadságon vagyok a héten, ezért nem volt se kedvem, se lehetőségem jegyzetelni edzéseimet (ami persze nem maradhatott el szabadságom ellenére sem), de most, ha már ideszabadultam a gép elé, akkor írok egy kis összefoglalást.

2013.06.07 péntek

Este:
nem volt kedvem erőlködni, ezért inkább játékosra fogtam a figurát. Primal Move lett a vége, ráadásul az erőlködés is összejött, mert a lehető legnehezebb gyakorlatokat fűztem össze. Nagyon király lett, élveztem.
19 perc volt az egész

2013.06.08 Szombat

Este (időt nem mértem)
- TS bemelegítés

- Pistol (jól ment)
- Egykezes fekvőtámasz........nem vagyok elégedett. Teljesen kirészleteztem a gyakorlatot, és rájöttem, hogy az alsó ponton kikapcsol a farizom, nem feszít (pedig a gyakorlatot meg tudom csinálni, és mégis van "rés a pajzson"). Ha ezt a problémát meg tudnám oldani, akkor még erőteljesebb lenne a gyakorlat.........gyakorolni-gyakorolni-gyakorolni
- Ujj asszisztált húzódzkodás (mutatóujj).....ezzel sem vagyok elégedett, mert hiába tudom megcsinálni a teljes egykezes húzódzkodást, mégsem jó a technika, nincs meg a hollow position.
- Fekvőtámaszból híd és vissza mindkét oldalra

2013.06.09 Vasárnap

Kevés alvás után (3 és fél óra) nagy meglepetésemre jól mentek a dolgok:
- Back lever és Front lever kombinációk
- hajlított karos planché

2013.06.10 Hétfő

Végre kialhattam magam, mégis rosszul ment minden. Időjárás változás volt és ez rányomta bélyegét gyakorlásomra.

- TS bemelegítés
- Renegát Pistol
- hajlított karos Planché
- Könyöknyomás

2013.06.11 Kedd

Nem terveztem edzést, de megjött a kedvem. Jól ment minden.

- hajlított karos planché
- egykezes híd gyakorlás. Mindkét karral ment, pedig eddig jobbal nem tudtam megtartani magam, ezért ez Új Egyéni Csúcs

2013.06.12 Szerda

Közepesen mentek a dolgok.

- TS bemelegítés

- Ujj asszisztált húzódzkodás (mutatóujj).....jól ment
- Back lever és Front lever kombináció...........nagyon gyengén ment

- L-sit és Teljes csavarás

2013.06.13 Csütörtök

Meglepő, de Pihenőnap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.