2013. június 25., kedd

Kedd - Gyakorolgatás

Nem nagyon mentek a dolgok, nem is erőltettem, inkább csak gyakorolgattam kicsit.

Kipróbáltam az egylábas híd nyomást, na az egy brutális gyakorlat. Kar, láb, váll és legfőképpen a törzs kapott rendesen, simán lesz helye ennek a gyakorlatnak edzéseimben. Ennél sokkal nehezebb az egykezes híd nyomás, azt még meg sem mertem próbálni :)

Volt még Front lever gyakorlás, de ez nem akart menni, illetve csináltam behúzott Planchéból fejenállás és visszát.

Levideóztam a terpeszben Planchémat és azt kell hogy mondjam hogy egészen biztató a dolog. Kar minimálisan volt csak behajlítva és lábak sem voltak túl magasan......jó lesz ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.