2013. június 30., vasárnap

Péntek - Siker

Pénteken a szegedi Testakadémián voltam Kettlebell edzést tartani (helyettesítettem).

Előtte beszélgettünk Makra Petivel, akinek elpanaszoltam, hogy nem megy a Muscle up gyűrűn. Adott egy igen szemléletes tippet, majd mindenféle bemelegítés nélkül rápróbáltam a gyakorlatra (először lassú, majd gyors kivitelezéssel) és simán meg tudtam csinálni. Ezúton is köszönöm Petinek a segítséget.

Azért is örülök ennek, mert igazándiból nem is igazán tudtam gyakorolni ezt a gyakorlatot eddig (ha jól emlékszem, akkor ez volt a 3. próbálkozásom vele, amire sikerült is), nem volt rá lehetőségem.

Tehát a Muscle up gyűrűn kipipálva (majd csinálok róla videót is).

Amit még meg szeretnék csinálni (és ezekkel teljes lesz a magamtól elvárt repertoárom)_
- terpesz Planché nyújtott karral
- Front lever

Amit még csináltam pénteken:
- terpesz Planché hajlított karral....nagyon könnyedén megy ez már, közel a nyújtott karos verzió
- Pistol séta (fent lábcserével)
- Híd séta hátra

Nagyon jól mennek a dolgok, teljesen elégedett vagyok ezzel a nappal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.