2013. június 17., hétfő

További pótlások!

Újra gépközelben vagyok (lejárt a szabim), ezért most van lehetőségem lejegyzetelni edzéseimet.

2013.06.14 péntek

Közepesen mentek a dolgok, nem erőltettem az edzést. 35 perces esti móka volt. A végére beletettem egy lábgyilkost játszásiból, hát nem volt könnyű az biztos (bár rosszabbra számítottam)

- TS bemelegítés

- Hajlított karos Planché
- Back lever és Front lever és ezek variációiból kombi (kb. 1 percet vagyok ilyenkor fent a rúdon egyfolytában)
- Egykezes híd gyakorlás

- lábgyilkos:
1 perc guggolásból felugrás (sok pihenővel, alacsony ismétlésszámmal)
1 perc egylábas guggolás
1 perc lovaglóállás
1 perc teljes guggolás

2013.06.15 szombat

Sokat utaztam, sokat ültem ezért mindenképpen akartam edzeni, de csak este volt rá lehetőségem. 30 perces volt és jól ment minden.

- TS bemelegítés

- Behúzott planchéból fejenállás és abból vissza
- Falnál le-fel sétálós híd
- Egykezes lendítés (20)...nem árt gyakorolni

- Teljes csavarás

2013.06.16 vasárnap

- TS bemelegítés

- Hajlított karos Planché...zseniálisan ment, alakul ez
- pistol...még mindig izomlázam volt a pénteki lábgyilkostól
- Back lever és Front lever és ezek variációiból kombi
- Egykezes híd gyakorlás

- L-sit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.