2013. június 2., vasárnap

Hétvége összefoglaló

Csütörtökön pihenőnapot tartottam, mert ehhez volt kedvem.

Pénteken nagy lelkesen vágtam neki az edzésnek, volt egy gyakorlat, amit ki szerettem volna próbálni. Ez a gyakorlat a sétálós Pistol, ebből is az a változat, amikor lent cserélsz lábat, tehát egyik láb negatív szakasz, majd lent lábcsere lépéssel, majd másik lábon fel, majd ugyanazzal le és így tovább. Nem nehéz szerintem (sokkal nehezebbre számítottam), inkább egyensúlyi gyakorlat ez.
Ezen kívül volt még pénteken: egykezes fekvőtámasz kis terpeszben, és Front lever leereszkedéssel-Back lever-Front lever egyik láb hajlítva (kombináció), illetve gyakoroltam a Planchét is

Szombaton könnyített gyakorlást akartam csinálni, ennek megfelelően volt egykezes fekvőtámasz kéz magasításon (könnyített verzió), ujj asszisztál húzódzkodás (mutatóujj), Pistol zsámolyra és planché gyakorlás
A Pistol zsámolyra gyakorlatot ki kell emelnem, szerintem ez egy nagy baromság. mások a szögek mint a sima Pistolnál és extrém módon megterheli a térdízületet. Én nem fogom csinálni többet.

Vasárnap nem vittem túlzásba a dolgokat, de ettől függetlenül nem volt könnyű.
Planchét gyakoroltam illetve a Teljes hidat (5 percen keresztül végeztem a gyakorlatot, persze nem egyben, de így is nagyon brutál ez így.)
Kifejezetten rövid, de annál inkább kemény gyakorlás volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.