2013. augusztus 7., szerda

Kedd - nem rövid

26 perc volt a kedd délutáni edzésem.

Viszonylag hosszúra sikeredett, pedig most nagyon oda is figyeltem. Jól álltam idővel, úgy gondoltam be tudom fejezni 21 perc alatt, de aztán szerintem a végén levő Trifectának köszönhetően húzódott el ennyire. Persze törvényszerű, hogy növekedik az időtartam, hiszen növekednek az ismétlésszámok és sorozatszámok, egyre több pihenő is kell. Nem aggódom ez miatt, a lényeg hogy beleférjek a 30 percbe. Ez lesz most heti 4-szer (kell a több pihenőnap, nehezednek a dolgok, muszáj többet pihennem a jó eredmények érdekében)

Délután:
- TS bemelegítés
- csukló rutin

- szabadon kézenállás

- pistol
- ujj asszisztált húzódzkodás

- Trifecta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.