2013. augusztus 5., hétfő

Újra itt - Szerda, Szombat, Hétfő

Elmaradoztam kicsit, de megvolt rá a jó okom. Szervezgetés volt az egész héten (meg előtte jó pár hétig), ami nagyon fárasztó volt, de szombaton beérett a gyümölcse (magánjellegű volt a dolog, a részletekkel nem fárasztanék senkit, de nagyon jó volt)

Azért edzeni edzettem, bár csak 4 napot a héten, de ez is rendesen le tudott fárasztani. Emelkedtek a sorozat- és ismétlésszámok (főleg ami a hétfőt illeti, az már-már túl kemény is volt nekem), kezd keményedni a dolog....szerintem maradok a 4 nap edzés/hét-nél. Azok a gyakorlatok, amiket csinálok éppen elég nehezek ahhoz, hogy megajándékozzam magam extra pihenőnapokkal :-)

Szerda
22 perc délután
- csukló rutin

- szabadon kézenállás (kifejezetten jól ment)

- ujj asszisztált húzódzkodás (kisujj)...csak pár ismétlés. Ez plusz volt erre a napra, de tudtam hogy a héten már nem leszek többet húzódzkodó rúd közelében
- planché rávezető
- front lever rávezető

- L-sit és teljes csavarás

Szombat (A NAGY nap :-)):
egy kicsit azért edzettem délelőtt (nem mértem időt)
Húzódzkodó rúd hiányában az alábbiak voltak:
- TS bemelegítés
- csukló rutin

- szabadon kézenállás gyakorlás

- pistol
- planché rávezető

- Trifecta

Hétfő:
vissza a régi kerékvágásba (keményedik a dolog):
Este: 24 perc
- TS bemelegítés
- csukló rutin

- szabadon kézenállás

- back lever

- planché rávezető
- front lever rávezető (ez különösen megviselt most)

- falnál le-fel sétálós híd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.