2013. november 8., péntek

Csütörtök - 3 db Új Egyéni Csúcs egy nap!

Csütörtökön teszteltem, kíváncsi voltam, hogy az időmet veszteget(t)em ezzel a módosított GTG-vel, vagy megérte ezt a 7 hetet rászánni kipróbálni mit tud.

Megérte, erről árulkodik a bejegyzés címében is megemlített 3 db új egyéni csúcs.

3 gyakorlatot néztem meg, olyanokat, amiket csak igazán ritkán, vagy nagyon keveset szoktam csinálni.

Azért ilyen gyakorlatokat választottam a ténylegesen végzettek helyett, mert alapból tudom, hogy amiket csinálok, abban javulás van, hiszen a progressziót én állítottam be, és messze túlmentem már az elvárt eredményeken, illetve azért választottam ezeket a gyakorlatokat tesztelésre, mert ezeket alig szoktam csinálni.

Igen, pontosan ezért....így nem arról lesz szó, hogy technikailag lettem jobb és ezzel könnyebben tudom megcsinálni őket, hanem azért mert erősebb és robbanékonyabb lettem.

Kifejezetten arra voltam kíváncsi, hogy meg növekedett-e a teljes erőszintem és nem csak 1 gyakorlatban (mert az nem elfogadható számomra, hogy csak abban a gyakorlatban javuljak, amit gyakorlok) lettem-e jobb.

Olyan gyakorlatokat választottam, amik tesztelik az erőt, ügyességet és a robbanékonyságot:
- L-sitből Hajlított karos terpesz planche (egyáltalán arra voltam kíváncsi, hogy megy-e ez a gyakorlat)
- Muscle up gyűrűn
- szabadon kézenállás

Eredmények:
- L-Sitből hajlított karos terpesz planchét ki tudom tartani jó pár másodpercig, ami számomra hatalmas előrelépést jelent (azt hallottam valakitől, hogy ekkor már megvan az ereje az embernek a nyújtott karos terpesz plancéhoz, csak még a technikája nem jó.....és az enyém az biztosan nem jó, hiszen ahhoz gyakorolni kellene :-)
- Muscle ups gyűrűn: 2 db sikerült a lassú verzióból (eddig csak 1 ment) és a 3. is közel volt
- szabadon kézenállás 56 másodperc sikerült....eddig kb. 40-45 ment

Azért örülök ennek, mert ugyebár alig-alig gyakorlom őket és mégis javultak, ami bizonyítja módosított GTG-m hatékonyságát. És mit takar a módosított GTG-m? Nem mennék bele ebbe most, legyen elég annyi, hogy a Pistol-t és az egykezes fekvőtámaszt kiegészítem még ezzel azzal (olyan dolgokkal, amik hatékonyabbá tesznek és még szórakoztatóbbá teszik a gyakorlást) és ezeket végzem sokat.

A bejegyzés első sorában szereplő zárójelben szereplő t betű nem elírás, úgy érzem felesleges tovább tesztelnem a módszert, megkaptam a válaszokat amikre kíváncsi voltam.

Most pár napig, esetleg hétig pihentetem a CNS-t, mert kapott rendesen, és utána újabb tesztelésbe kezdek.

2 megjegyzés:

  1. Szunda papa,

    gratulálok! Kíváncsian várom a következőt! Úgy látszik, a belles körökben sűrűn emlegetett what the hell effect, amit én csak miamanó hatásnak becézek itt is fennáll. Transzferhetás rulez! Decemberben én is teszek egy kitérőt húcont/HeSPU GTG-vel.

    Kellemes perceket a megérdemelt pihenésben!

    Üdvözöl,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zsolti, jól fog esni tényleg a pihentetőbb rész.

    De azután újra kemény edzés, hasonló gyakorlatokkal, mint amiket Te tervezel decemberre, csak most nem GTG-vel.

    A Szunda papán jót mosolyogtam :-) Hogy miért? Egy nagyon jó barátom hívott így régen (jóval a kisfiam megszületése előtt), és ha nem ismernélek téged, akkor azt gondolnám hogy ő írt nekem :-)

    Jó edzést!

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.