2013. november 3., vasárnap

Hosszú hétvége

Rövid összefoglaló (nem sorrendben)

Szombaton pihenőnap, ez biztos.

Csütörtök és Vasárnap:
- reggeli torna

- egész nap Módosított Olajozás (Pistol és Egykezes fekvőtámasz)

- este húzódzkodás és egy pici szabadon kézenállás, a végén meg persze Trifecta

Péntek:

- reggeli torna

- egész nap Módosított Olajozás (Pistol és Egykezes fekvőtámasz).....kicsit veszítettem a motiváltságomból, abba akartam hagyni a GTG-zést, de rápróbáltam egy gyakorlatra, ami korábban kicsit sem ment és most igen-igen közel jártam a helyes kivitelezésig, ezért új erőre kapott a lelkesedésem.
Ennek ellenére lehet, hogy nemsokára szüneteltetem a dolgot, mert ezt már elég jól kiveséztem, látom is hogy remekül működik, de kellene az idő más tesztelésére is. Ez a "más" is ugyanolyan fontos mint a Módosított olajozás, tudni szeretném mennyire működik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.