2013. november 7., csütörtök

Ugye? - Tornagyűrű

Többször is előfordult már, hogy amikor elővettem a gyűrűmet, hogy gyakoroljak vele ezt-azt, akkor odajött valaki, és megkérdezte, hogy honnan szedtem ezt a TRX utánzatot.

Oké, értem én, hogy divat, meg ilyesmi, de azért álljon már meg a menet. És ezek az emberek korombeliek általában, tehát azért még volt normális testnevelés órájuk is (bár ezzel lehetne vitatkozni a kérdésük után :-))

Elszomorító, hogy mit tesz a divat az emberekkel.

Mindenesetre, ugye nem baj, ha még egyszer oda jönne valaki hozzám ezzel a kérdéssel, akkor fogom az eszközt, rátekerem a lábára és azzal lógatom fel valahova az illetőt? :-) (egyébként nem vagyok egy agresszív ember, de a hülye emberek könnyen ki tudnak hozni a sodromból)


1 megjegyzés:

  1. :-)))
    abba meg bele se menjünk, hogy gyürün mennyivel másabb gyakorlatokat csinálsz... muscle up, húzódzkodás, tolózkodás, és ugye nincs a lábad a földön, hanem a "levegöben" tornászol...ezért is tornagyürü a neve.

    TRX-en még nem láttam ilyeneket csinálni. Biztos lehet, nem vonom kétségbe, de én még nem láttam.

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.