2012. október 5., péntek

Csütörtök - Semmi gond

Reggel, ébredéskor még volt egy tompa csípőfájdalom, de az is elmúlt estére, így nyugodtan folytathattam a könnyű erő programomat. Jót is tett ez a 2 napos pihenő, jobban ment az edzés :) Ráadásul jobban odafigyeltem a feszítettségre, igyekeztem nem visszaszerezni a fájdalmat :)

Lendítésnél visszavettem az ismétlésszámból, a "kényelmes megállásig" végzett lendítés elvét tartottam szem előtt. Ez azt jelentette, hogy nem 12, hanem 11 ismétléseket végeztem egy körben. Sokkal jobb volt így.

Este:
- PMF

- TGU (24) 1-1
- MP (30) 3-3,4-4
- Pistol (20) 4-4, 3-3
- Húzódzkodás (32) 4
- Lendítés (24) 15/15 felosztás, 11/kör, 6 kör

- SMR
- IC
- BB levezetés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.