2012. október 6., szombat

Péntek - Nem volt az igazi

Talán jobb lett volna neki sem kezdeni. Egész nap furcsán éreztem magam, túlságosan fel voltam pörögve. Ez általában jót szokott tenni, de most nem, kapkodós voltam, nem tudtam megfelelően tartani a kontrollt.

Mindenesetre nekiugrottam az edzésnek, és a végén nem is lett olyan rossz. A Pistol-al elégedett vagyok, TGU nagyon jól ment, Lendítés és Húzódzkodás kifejezetten jó lett, de az MP nagyon gyenge lett. MP-ből lehet hogy vissza kell vegyek. Valószínűleg alacsonyabb ismétlésszám és több sorozat lesz a megoldás, bele akarok erősödni a súlyba, hogy majd könnyedén továbbléphessek nagyobb ismétlésszámra.

Délután:
- PMF

- TGU (32) 1-1
- MP (30) 4-4, 3-3
- Pistol (20) 2*4-4
- Húzódzkodás (32) 5
- Lendítés (24) 15/15, 11/kör, 7 kör

- SMR
- BB levezetés

36 perc volt. Tegnap lemaradt, hogy meddig tartott az edzés, itt a pótlás: 48 perc volt (most nem kellett sietnem vele)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.