2012. október 19., péntek

Megszületett !!!!!!!!!!!!!!!!

Egy kicsit el voltam tűnve mostanság, de megvolt rá minden okom :)

Az ok: megszületett csütörtökön a kisfiam :)

Tündéri kis hajasbaba :)

Nyugodtan mondhatom, hogy ő az én Életem Értelme :)

Edzésileg is elmaradtam, de az most nem érdekel. Nem vagyok ott fejben, és úgy meg nem sok értelme van.
Remélhetőleg holnap már lesz gyakorlás. Az biztos, hogy a jövőben le fog csökkenni az edzéseimnek a hossza, de rövidség mellett marad célként az erőnövelés. Rövid (kb. napi 15-20 perc) de hatékony edzéseket tervezek.

6 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.