2012. október 1., hétfő

Vasárnap - Továbblépés

Nyomásban és Lendítésben továbbléptem.
Nyomás egy kicsit necces volt, nem is azért mert nehéz volt a súly, hanem azért mert egy 24-est és 6-ost fogtam össze (30-al fogok dolgozni), ami elég kényelmetlen, rossz helyen nyomnak a fülek, ezért nem tudtam teljesen a kivitelezésre figyelni. Ki kell tapasztalnom hogyan fogjam meg a súlyokat.

Este:
- BB bemelegítés

- TGU (24) 1-1
- MP (30) 2*3-3
- Pistol (16) 2*5-5.......továbbmegyek 20-ra
- Húzódzkodás (32) 4
- Lendítés (24) 15/15 felosztás, 4 kör, 12/kör

- IC
- SMR
- BB levezetés

36 perc volt

2 megjegyzés:

  1. A 24-es legyen az alsó és a 6-os meg a felső.Szerintem akkor egyáltalán nem bántja a csuklód.

    VálaszTörlés
  2. Igen...így fogtam össze ahogy írod, igazából azzal van a bajom hogy a 6-os nagyon csúszkál, és így a füle rossz helyre kerül, ami így nagyon nyomja a tenyeremet.

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.