2012. október 7., vasárnap

Tőlük olvasok mostanság

És ők alakítják a gondolkodásmódomat is, szem felnyitogató írásaik vannak. Bárcsak hamarabb megtaláltam volna őket, megspóroltam volna magamnak rengeteg időt, fáradtságot.

Nemcsak edzéstervezés terén fejlődtem általuk, hanem az edzésfilozófia terén is, illetve a megfelelő táplálkozásról is tanultam szinte mindegyiküktől.

Tehát akkor kik is ők:
- Brad Pilon
- Craig Ballantyne
- Dan John
- Geoff Neupert
- John Barban
- John Berardi
- Nate Green
- Pavel Tsatsouline
- Tim Ferris

Manapság azon dolgozom, hogy a lehető legkisebb ráfordítással a maximális eredményeket hozzam ki edzéseimből. Nem azért mert lusta lennék, hanem mert úgy gondolom, nem csak edzésből áll a világ, rengeteg más dolog van a világon amivel foglalkozni kell, foglalkozni érdemes. Az én szememben mindig is a család az első (persze van akinél más, mint például a munkája) és most, hogy lassan megszületik első gyermekem, most ez hatványozottan igaz.

Mostanra akár heti másfél, 2 órás ráfordítással (ennyit edzettem régen 1 nap....ez elszomorít) az alábbiakat tudom elérni:
- zsírégetés (persze ez főleg diéta)
- izomtömeg növelés
- erő növelés
- állóképesség javítása


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.