2012. szeptember 21., péntek

Csütörtök - Csak semmi kapkodás

Haladok a könnyű erő programommal, 3. napnál tartok. Semmit nem kapkodok el, lassú progresszió van betervezve.
Egykezes nyomást korábban nem nagyon csináltam, (beértem a dupla nyomással, vagy a kézállásban nyomással,) jelenleg a technika csiszolgatásával vagyok elfoglalva. Kezd is alakulni a minősége, sőt sokkal jobb is mint amilyen nagyon régen volt. Olyan régen végeztem korábban, hogy szinte újra kellett tanulni az egészet, de ez nem is ártott, jobb lett mint valaha.
Pistol is lakul, lassan megyek tovább nagyobb súlyra.
Húzódzkodás csak a szokásos, ezzel sosem volt gondom, mint ahogy a TGU-val sem.
Lendítés is nagyon jó, jót tesz ez a lassú progresszió.

Fegyenc gyakorlásokat nem szoktam lejegyezni, de szinte minden nap csinálok egy kis gyakorlást (pár perc csak)

Megint 33 perc volt ez az egész, ezért is szeretem ezt a programot.

Este:
- ZNWU

- TGU (24) 2-2
- MP (24) 2*5-5
- Pistol (12) 2*5-5
- Húzódzkodás (28) 5
- Lendítés (24) 10/20 felosztás, 6 kör, 7/kör

- SMR
- IC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.