2012. szeptember 3., hétfő

Hétvége - Felemás

Edzés szempontjából pihenős, más szempontból nagyon fárasztó hétvégén vagyok túl.

Kiskőrösön voltam, most volt a 20. Szüreti fesztivál. Ez egy 3 napos rendezvény rengeteg jó programmal, de amit èn szeretek benne az az, hogy ekkor mindenki hazalátogat aki teheti, Rengeteg ismerősömmel tudok ilyenkor találkozni, van aki csak ez miatt jön haza külföldről.

Az egész 3 nap alatt talpon voltam, jól szórakoztam. Volt egy pár szervezèsi hiba is (ha jobban belegondolok így utólag, akkor nem is olyan kevés), de igyekszem csak a szépre emlékezni.

Edzésileg viszont pihenés volt, de most nem is bántam, kellett ez a kihagyás hogy egy-két dolgot át tudjak gondolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.