2012. szeptember 5., szerda

Szerda - Dupláztam

Főleg dupla súlyokkal dolgoztam.

Már hiányoztak a súlyok, és szerettem is volna kipróbálni már régóta egy programot, amit Dan John-tól ismerhetünk. Ez nem más, mint a Southwood program. Persze eredetileg barbellel kell végezni, de nekem az nincs, maradtak a kettlebellek. Zárójelben szerepelnek majd az eredeti gyakorlatok.

Az biztos, hogy jó kis program ez, erőt és izmot egyaránt lehet vele növelni (persze nem egy edzés alatt :)) és gyorsan meg van vele az ember, ráadásul megfelelő kihívás is ha nagy súllyal végezzük. Tetszik.....

Én aszimetrikus munkát végeztem, a bal kezemben egy 24-es, a jobban pedig egy 20-as bell volt (érdekes élmény ez, már rég ki akartam próbálni......gyengébb a bal oldalam, jó lenne felhozni egy kicsit....persze ez sem egy edzés alatt fog sikerülni, ez itt csak próba volt)

Gyakorlatok:
- Dupla Clean (Power Clean...ami sokkal nehezebb, legalábbis szerintem)
- Dupla MP (Military press)
- Dupla FS (Front squat)
- Dupla Floor Press (Bench press)

Ismétlésszámok:
- első körben 8 ismétlés/gyakorlat
- másodikban 6 ismétlés/gyakorlat
- harmadikban 4 ismétlés/gyakorlat

Tehát 8 Dupla Clean, majd 8 DMP, majd 8 DFS, majd 8 DFP, majd 6 DC, majd 6 DMP....és így tovább.

A gyakorlatok között mindig volt pihenő most, de lehetne láncként vagy komplexként is végezni (ezen utolsó 2 esetben természetesen a Floor press kimaradna)

Volt még előtte:
- Primal Move Fundamentals (flow)
- TGU (24) 1-1...nagyon lassan

Volt utána:
- Farmer walk (20-24) 64 méter
- SMR (egész test)

Az egész edzés (bemelegítéssel és levezetéssel együtt) 41 perc volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.