2012. szeptember 11., kedd

Hétfő - Majdnem súly nélkül

Majdnem sikerült teljesen gimnasztika edzést tartanom magamnak, de nem bírtam ki, hogy ne Lendítsek egy kicsit (tényleg csak pár ismétlés volt). Ezen kívül csak saját testsúlyos gyakorlás volt, ami tök jól ment (kivétel a Pistol, itt egy darabig minden rendben ment, de a 3. körnél a bal lábas egyszerűen nem akart menni, csak 1 ismétléseket tudtam csinálni vele)

Végére (nem volt jó ötlet a végére tenni, lefáradtam eddig, de már furdalta a kíváncsiság az oldalamat :)) betettem egy 3 perces fekvőtámasz mérést. Ez alatt kell maximális ismétlést megcsinálni (Craig Ballantyne-tól olvastam ezt valahol), és ehhez meg vannak adva a szintek, vagyis hogy honnan számít jónak a max. ismétlésszám (ha jól emlékszem 75-től jó, 100 felett kiváló). Nehezebb mint gondoltam, a végére már csak 6-7 ismétlést tudtam elvégezni egyszerre. Ha nem az edzés végén csináltam volna, akkor pár darabot még hozzá tudtam volna tenni, de szerintem akkor sem lett volna számottevő. Ja....majdnem elfelejtettem, 84 db sikerült.

Este:
- PMF gyakorlás, nagyon hosszan

- 3 kör:
pistol 1-1,2-2, 1*3 jobb, 3*1 bal
kézállásból nyomás 3,4,5
falnál le-fel sétálós híd 4,3,2
Lendítés (40) 10

- 2 kör:
ujjhegyen fekvőtámasz 5
húzódzkodás kötélen szűk fogással 15,14

- fekvőtámasz: 3 perc max = 84 db

- SMR egész test

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.