2012. szeptember 4., kedd

Hétfő - Visszarázódás

A hétvégén nem edzettem, és a hétfői napra is megvolt az esély a gyakorlás elmaradására.
Későn értünk vissza Szegedre, de nem bírtam magammal, valamit mozognom kellett. Indian Club gyakorlás már hiányzott, természetesen ezzel kezdtem. Ezután elkapott a hév, és gondoltam csinálok pár saját testsúlyos gyakorlást is. A végére egy egészen jó kis edzés kerekedett ki belőle, átmozgattam szinte mindent.

Súlyt most nem fogtam, bár már érzem a hiányát. Úgy vettem észre (és ezt igazolja a régi edzésnaplóim átolvasása is), hogy akkor működök jobban, és akkor érek el jobb eredményeket, ha egyszerre edzek súllyal és a saját testsúlyommal, azaz nem csinálok olyat, hogy 1 hónapig csak saját testsúlyos dolgok vannak, majd 1 hónapig csak kettlebellel edzek. Nem tudok csak erre vagy csak arra koncentrálni, mert ha az egyiket elhagyom 1 hónapig, akkor az hiányozni fog, pörög rajta az agyam és a másikra nem marad meg a megfelelő fókusz. Ezáltal nem jönnek úgy az eredmények ahogy kellene.

Szóval úgy döntöttem, hogy egyben fogom végezni súlyzós és saját testsúlyos edzéseimet a jövőben.

Este:
- Indian Club (az összes gyakorlat, amit lehetett térden és féltérden, illetve előre-hátra-oldalra kitöréssel)
- mini PMF

- 2 kör:
pistol 1-1
ujjhegyen fekvőtámasz 6
húzódzkodás kötélen szűk fogással 14,13
falnál le-fel sétálós híd csak kézzel 4

- Kézállásból nyomás 2,3,1,1,4

- felugrás guggolásból: 80 másodperc

- SMR

1 megjegyzés:

  1. Szia Zoli,

    szívemből szólsz, magam is erre jutottam! Annak ellenére mondom ezt, hogy lassan, de biztosan kezdek teljesen beleőrülni a gimnasztikába. :) Annyi benne a lehetőség...

    - Zsolti

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.