2012. szeptember 5., szerda

Kedd - Alvás

Úgy látszik többet kivett belőlem ez a szüreti fesztivál (aminek az első napján szüreteltem is a menyasszonyom szüleinél.....ezt el is felejtettem feljegyezni) mint gondoltam.

Kedd 18h30-kor beültem egy kicsit a TV elé (nagyon keveset nézek TV-t hétköznap......hétvégén is alig), de semmit nem tudtam megnézni (nem is nagyon bánom), elaludtam, másnap 5h40-kor ébredtem fel :)

Nagyon jól esett, kellett is már, teljesen kisimultam tőle. Máskor is jó lenne ennyit aludni, de időm nincs rá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.