2012. szeptember 6., csütörtök

Csütörtök - Megint dupláztam

Most nem dupla súllyal dolgoztam, nem erre utal a bejegyzés címe, hanem arra, hogy kettő edzésem volt ma. Reggel fél 5-kor kivetett az ágy, gondoltam nekiugrok egy kis gimnasztikai jellegű átmozgatásnak, este meg mentem edzeni a haladó kettlebell csoportba. A reggeli gyakorlás meglepett, nagyon jól ment minden, pedig máskor reggel nyögvenyelős edzéseket szoktam csinálni.

Reggel:
- Primal Move Fundamentals (flow)

- Pistol 1-1,2-2,3-3
- Egykezes fekvőtámasz széles terpeszben 1-1,2-2,3-3
- Falnál le-fel sétálós híd lábbal 2,3
- Falnál le-fel sétálós híd kézzel 3
- Fekvőtámasz ujjhegyen 5
- Húzódzkodás kötélen szűk fogással 15

Este:
Haladó edzés

- Brett Jones program Swing nap (24 kg-os bellel), 2 kör. Az első körben egykezes swing volt, a másodikban sima kétkezes

Előtte ízületi átmozgatás volt és egy komplex gyakorlat, utána pedig nyújtás volt

2 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.