2012. szeptember 24., hétfő

Vasárnap - Nehezen indult

Az állandó időjárás változás teljesen kikészít.
Ez volt vasárnap is, egész nap fájt a fejem. Már-már úgy tűnt, hogy nem fogok edzeni, de nem adtam fel, este nekiálltam egy kis Primal Move-t csinálni, gondoltam hátha segít. Segített, utána lenyomtam a napi adagomat, ráadásul jobban ment mint valaha.
Pistol-al tovább léptem 16-ra, viszonylag könnyen ment (simán ment volna az 5 ismétlés is, de nem kapkodok) és MP is nagyon jól ment (itt is ment volna az 5 ismétlés, de ráérek vele)

Este:
- PMF

- TGU (32) 1-1
- MP (28) 2*4-4
- Pistol (16) 2*3-3
- Húzódzkodás (28) 5
- Lendítés (24) 10/20 felosztás, 8 kör, 7/kör

- IC
- SMR
- ZNWU (csak egy kicsi)

37 perc lett a vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.