2012. szeptember 8., szombat

Szombat - Könnyű erő

Pénteken csapatépítő tréningen voltam Balatonalmádiban. Jó buli volt.

Szombaton, egy nagy alvást követően nekiugrottam egy kis edzésnek. Nem vittem túlzásba, éppen elég volt. Dupla súllyal dolgoztam, megint két különböző méretű súllyal (balban volt a nagyobb.......gyengébb a bal oldalam)
Húzódzkodtam is, kipróbáltam hogy még mennyire megy nagy súllyal. Nem volt olyan vészes, de azért messze vagyok a rekordomtól.
A Siutcase walk csak annyi volt, hogy a húzódzkodóig el kellett valahogy juttatnom a súlyokat (meg persze vissza a helyére).

Este:
- Indian Club (állva, térden, féltérden)
- ZNWU

- TGU (24) 2-2
- Dupla C+P (24-20) 2*(2,3,5)
- Dupla C+FS (24-20) 2*(2,3,5)
- Húzódzkodás (24,32,40) 5-3-2
- Suitcase walk (24,32,40)
- Lendítés (24) 16,14,12,10

- SMR (egész test)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.